Alla inlägg den 9 februari 2007

Av Åsa - 9 februari 2007 21:53

Visst är det härligt med fredagar....Jag gillar verkligen mitt jobb men jag gillar mer att vara hemma... :)Idag har jag stickat en vante och i tidigare i veckan har det blivit 2 par torgvantar / mobilvantar.Allt är stickat i grått, men efter dessa så ska jag fortsätta på ett par sockor i vitt och turkos, där har jag precis stickat hälen på den första sockan.Det turkosa garnet är 7 bröder, ett sååå mysigt garn att sticka med....Eller så kanske jag hinner komma på ett nytt projekt innan jag tar fram sockorna i morgon ( det är jag expert på.... det snurrar jämt i huvudet av en massa idéer och vips så har man kommit på nåt annat än det man tänkte göra ).Det blir ingen bild idag för jag har inte hunnit med att fota dem ännu.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards