Alla inlägg den 13 februari 2007

Av Åsa - 13 februari 2007 21:40

Egentligen är mobilvantar / torgvantar jättesmarta nu till våren och såååå himla kul att sticka eftersom de blir färdiga så snabbt.Dessa blev klara nyss och ligger nu ute på Tradera.Blir de inte sålda så kommer jag att använda dem själv, passar perfekt i färgen till mina kläder.Garnet är ett billigt reagarn ( det guldbrun-aktiga ) och sen med lite glittergarn så blev de lite roligare.Det är första gången det blev en 2-färgad vante ( förutom när jag har gjort uddkanter ).Det som är så bra med dessa vantar är ju också att det är fritt fram för egna idéer, blir det inte som man vill ha så kan man faktiskt repa upp utan att gräma sej alltför mycket....Inget nyttigt blir gjort hemma, jag bara stickar och stickar..... ibland funderar jag om jag inte är riktigt normal som är så galen i garner..... men dessa underbara mjuka saker går ju bara inte att hålla sej ifrån, eller....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards