Alla inlägg den 9 maj 2007

Av Åsa - 9 maj 2007 21:32

Jag är inte så himla mycket för roliga historier, men denna tyckte jag var jättekul !!


En man var ute och körde bil och det gick bra mycket fortare än tillåten hastighet.

Plötsligt upptäckte han att polisbilen var bakom honom. Eftersom han visste att han körde för fort så gasade han på ännu mer och hoppades på att han skulle komma undan.

Det gjorde han ju naturligtvis inte, utan polisbilen hann ikapp och han var tvungen att stanna.

Polisen kom fram till honom och sa att det här gick ju alldeles för fort.

Men, sa polismannen, jag är ute i ett helt annat ärende och är det så att du har en mycket bra förklaring till att du körde så fort så ska jag se emellan fingrarna med detta.

Mannen var tyst en stund och funderade och sen sa han :

Min fru och jag har nyss skilt oss och hon flyttade ihop med en polis och nu var jag så rädd att det var han som kom bakom mej och ville lämna tillbaka henne.......

( mannen slapp böter... ) 

Av Åsa - 9 maj 2007 21:28

Jodå... röda strumpan är snart färdig, den första alltså....


Den fick ju ligga till sej lite och sen kom jag inte på nån roligare fortsättning än svart häl, svart fotdel med röda ränder vart 6:e varv.

Tån ska nog bli röd, jag är där just nu. Spetsmönstret fortsätter på hela framsidan.


Bild kommer snart !

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards