Direktlänk till inlägg 26 maj 2007

alster som min vän sita har gjort.....

Av Åsa - 26 maj 2007 19:29

Jag har en jättemysig kompis som bor i Norrköping.


Har fått dessa bilder av henne och vill dela med mej av dem till er, underbara eller hur ?

 
 
Ingen bild

alp:en

26 maj 2007 20:37

... hej åsa! ja, visst är sitas grytlappar jättefina!!! och jag har lyckan att äga den med katter på (f.ö. stickad i mitt favvo-hockeylags färger. ni får själva gissa vilket, men de sponsras av ett stort kaffe-företag ch det är inte gevalia =)) min dotter ska få citrongrytlappen - som egentligen är ÄNNU finare än den med kattorna på - men citroner passar så bra i dotterns kök. tur jag har sita, som förser mig med grytlappar och varma strumpor till vintern - och dig, åsa, som stickar vackra orgvantar åt mig... glad sommar!

 
Ingen bild

Kerstin

26 maj 2007 22:47

Och jag hade ju turen att få se alla grytlapparna sita stickat "live" hemma hos sita! Snacka om beslutsångest! Men jag kom hem med en vacker grytlapp med tulpaner!
Trevlig bloggsida du har Åsa!! /Kerstin

 
Ulla-Britt/EvaP

Ulla-Britt/EvaP

27 maj 2007 08:29

Vilka fantastiska grytlappar. Superläckra. Fina mönster som även kan användas till annat.

http://www.ullabritt.se

 
Britt-Marie

Britt-Marie

27 maj 2007 09:02

Vilka underbara grytlappar och sockor, sita är verkligen duktig. En jättekram till er båda dels för att ni är duktiga men även för att ni är bra vänner.

http://brittmarie.blogg.se

 
Susanne

Susanne

28 maj 2007 10:08

Oj, vad duktig din vän är.

http://strumpstick.blogspot.com

 
Ingen bild

Husfrun

3 juni 2007 11:21

Underbara grytlappar.Mycket arbetade och fina.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 12 november 2019 22:08


 

Av Åsa - 12 november 2019 21:51

Lite har blivit gjort i alla fall.....    

Av Åsa - 31 maj 2019 13:00

    Hej igen! Nu är det jättelänge sen jag har varit här, vet inte vad jag ska ha för ursäkt.... Häromdagen så kom jag plötsligt ihåg att jag ju faktiskt hade en blogg och så gick jag in och kollade på den. Himmel så många inlägg jag hade gl...

Av Åsa - 30 december 2014 19:32


Raggi...... ja jag behöver väl inte säga något mer....... roligt med denna färg     ...

Av Åsa - 30 december 2014 19:27


Mössor gör jag inte så ofta, men den här var ju lite annorlunda så då var jag tvungen att prova    Lowisa är ju också ett garn jag gillar skarpt!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards