Direktlänk till inlägg 23 juni 2007

styvmorsviol.....

Av Åsa - 23 juni 2007 20:50

Här kommer en bild på min favoritblomma..... jag har hittat dem då och då på gräsmattan på vår gård och grävt upp dem och satt dem i blomlandet där de villigt förökar sej.


Ända sen jag var liten har jag fascinerats av dessa vackra blommor....

 
 
Ingen bild

Marie

24 juni 2007 05:53

Åh vilken härlig bild! Gillar också denna lilla blomma skarpt. Det fanns en liten plätt styvmorsvioler i min barndoms sommarstuga. Så jag förknippar dessa med sommarlov!
Kram Marie

 
Tussegumman

Tussegumman

29 juni 2007 09:51

Oh vad fantastiska styvmorsfioler jag älskar dessa blommor. För mig är det mina barndoms somrar i Varberg när vi gick upp till vattentornet där och plockade i fin liten bukett. Nu på senare år har jag inte hittat några på detta ställe/Ha det gott/Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Husfrun

29 juni 2007 21:02

Ljuvliga blommor som man aldrig tröttnar på.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 12 november 2019 22:08


 

Av Åsa - 12 november 2019 21:51

Lite har blivit gjort i alla fall.....    

Av Åsa - 31 maj 2019 13:00

    Hej igen! Nu är det jättelänge sen jag har varit här, vet inte vad jag ska ha för ursäkt.... Häromdagen så kom jag plötsligt ihåg att jag ju faktiskt hade en blogg och så gick jag in och kollade på den. Himmel så många inlägg jag hade gl...

Av Åsa - 30 december 2014 19:32


Raggi...... ja jag behöver väl inte säga något mer....... roligt med denna färg     ...

Av Åsa - 30 december 2014 19:27


Mössor gör jag inte så ofta, men den här var ju lite annorlunda så då var jag tvungen att prova    Lowisa är ju också ett garn jag gillar skarpt!     ...

Skapa flashcards