Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av Åsa - 12 augusti 2007 20:35

Om ni vill se några av mina sjalar så klicka på länken:


mina1 på Tradera


då kommer ni till mina auktioner.


Tänkte att jag provar lägga ut de lite mer somriga färgerna nu och hoppas på att det inte är för sent på säsongen....


Har ett gäng till, men de får vänta ett tag ännu och även "regnbågshalsdukarna" ( har gjort 2 st ).


Nu är det snart Beck på TV, den brukar jag se !

Av Åsa - 12 augusti 2007 15:37

Äntligen... äntligen....


Min dator är igång igen, gissa om jag är glad..... tralala, tralala....

Kamera och scanner fungerar.... hipp hipp hurra !!


Jag har hunnit med massa saker sen jag har skrivit här sist, sjalar flera st, mobilvantar några st.


Ska prova lägga ut sjalar på Tradera igen, hittills har jag ju fått sälja.


Här kommer bild på mina superfynd ( Lovikka, Raggegarn, Opal, Fortissima, Sockina, Tindra pälsgarn, Strömpegarn, Mini-Raggi, Struktur, Dream, Safran, tunn melerad ull och lite handfärgade ullgarner )


Ca 5,5 kg.... tralala... tralala...

Skapa flashcards