Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Åsa - 19 augusti 2007 17:44

Underbara Tindra..... håller på att tillverka en halsduk som jag tror att jag ska lägga ut på Tradera.


I morgon ska jag på äventyr !


Har träffat en jättesupertrevlig kompis som handlade av mej på Tradera i våras och vi har börjat umgås och har jättekul tillsammans.


Vi har bestämt att åka en vända till Kiruna ( ca 12 mil enkel resa ) i morgon och titta i affärer bara så där för skoj skull.


Jag ska köra, har en gammal trotjänare som vill ut och se lite annat än bara Gällivare med omnejd. Den är född 1980 och Volvo 345 och röd !


Många år sen den fick fara på en lite längre tur.....


Hoppas att jag få se lite garner..... men det tror jag väl.... har inte riktigt koll på var man hittar dem, men det heter ju " den som söker, han finner ".


Så ska vi äta pizza har vi bestämt och någon god bakelse på något fik också.


Tror att vi får en bra dag !


Kram till er alla mina rara stickkompisar !

Ovido - Quiz & Flashcards