Direktlänk till inlägg 4 oktober 2007

Jag lever.....

Av Åsa - 4 oktober 2007 10:43

Hjälp vad tiden går fort..... har haft massor att göra både med handarbete och i mitt hus och skulle behöva dubbelt så många timmar på ett dygn.


Känner mej inte så stressad i alla fall, försöker vila mellan varven.

Då sitter jag och letar inspiration på Tradera bl.a


Hade absolut inte tänkt att jag skulle göra så här långa uppehåll på min blogg, det måste det verkligen bli ändring på.


Har alldeles nyss gjort klart en lite annorlunda sjal som min lillasyster har beställt i våras..... snabb jag är eller hur ?? hihi !


Jag tyckte att hon behöver inte den mitt i sommaren och sen blev det lite jäktigt när jag upptäckte att det var redan oktober och min mamma ska åka ner till henne ikväll....


Sån är jag många gånger tyvärr.... sista minuten... uuuuurrrk !

Kanske nästa nyårslöfte blir --- var inte i sista minuten !


Kram alla mina vänner !

 
 
Eva S

Eva S

4 oktober 2007 18:42

Så där är det. Man har jättegott om tid och helt plötsligt så ... Är vi inte närvarande eller vad beror det på. Dessvärre verkar tiden gå bara fortare och fortare.Skönt höra att du ändå mår bra. Lev väl

http://eva.sundstrom.st

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 12 november 2019 22:08


 

Av Åsa - 12 november 2019 21:51

Lite har blivit gjort i alla fall.....    

Av Åsa - 31 maj 2019 13:00

    Hej igen! Nu är det jättelänge sen jag har varit här, vet inte vad jag ska ha för ursäkt.... Häromdagen så kom jag plötsligt ihåg att jag ju faktiskt hade en blogg och så gick jag in och kollade på den. Himmel så många inlägg jag hade gl...

Av Åsa - 30 december 2014 19:32


Raggi...... ja jag behöver väl inte säga något mer....... roligt med denna färg     ...

Av Åsa - 30 december 2014 19:27


Mössor gör jag inte så ofta, men den här var ju lite annorlunda så då var jag tvungen att prova    Lowisa är ju också ett garn jag gillar skarpt!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards