Alla inlägg den 20 november 2007

Av Åsa - 20 november 2007 21:39

Hejsan !


Nu är jag tillbaka igen !


Har haft tusen miljoner saker att göra...... Ja, ja..... jag kanske överdriver lite nu....


Massor i alla fall !


Beställning på beställning rasar in och det är jag jätteglad över. Sen har vi hållit på lite i vårat hus och så blir jag ju trött så fort och på den vägen blev det.


Tänk att jag inte har skrivit på verkligen jättelänge.


Nya garner har jag kommit över, några fler nystan än många.... hihihi....


Vill göra tusen saker samtidigt, undrar hur man fixar det ?


I alla fall är jag superinspirerad nu och ska börja ta foton igen.


Och nu får ni inte skratta.... lova det !


Måste ju snart beställa så jag kan sätta in fler foton och det ska man ju tydligen göra via SMS ( och det kan inte jag..... är helt hopplös när det gäller mobilen och min sambo är likadan..... de används ytterst sällan )


Hoppas att jag inte hör nån som gapskrattar nu..... :)))))


Kram alla goa och rara stickvänner och alla andra vänner !




Ovido - Quiz & Flashcards