Direktlänk till inlägg 7 december 2007

Bacillerna har hittat mej...... bläääää.....

Av Åsa - 7 december 2007 20:22

Jaha då har man lyckats bli sjuk, mycket irriterande ! Har ju lite att sticka innan julen är här, men det ordnar sej kanske trots allt.


Annars är jag ingen julmänniska alls, mina barn kommer inte hem denna jul så det kommer att bli mycket lugnt hos oss.


Tar fram det minsta möjliga av julsaker, adventsstjärna är OK och elljusstakar, sen blir det inte mycket mer.


Jag antar att jag skiljer mej från den stora massan.... hihi !


Vet inte ens om jag tänker lämna huset på hela julhelgen, har bara lust att krypa ner under filten med nån bra bok ( deckare förstås ) och sen lite stickning eller virkning emellanåt.


Skönt med många lediga dagar i alla fall, man kan inte klaga på almanackan detta år, eller hur ?


Dessa pärlmuddar har jag stickat på beställning och håller nu på med ett par vita i samma garn. Bilden är inte den bästa, de var lite bångstyriga när jag skulle fota dem.......


Pärlorna är på olika ställen så hon som ska ha dem ska få välja hur hon vill att jag ska göra.


Det var allt för idag..... kramar till er alla ! ( jag silar bort bacillerna först..... ) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 12 november 2019 22:08


 

Av Åsa - 12 november 2019 21:51

Lite har blivit gjort i alla fall.....    

Av Åsa - 31 maj 2019 13:00

    Hej igen! Nu är det jättelänge sen jag har varit här, vet inte vad jag ska ha för ursäkt.... Häromdagen så kom jag plötsligt ihåg att jag ju faktiskt hade en blogg och så gick jag in och kollade på den. Himmel så många inlägg jag hade gl...

Av Åsa - 30 december 2014 19:32


Raggi...... ja jag behöver väl inte säga något mer....... roligt med denna färg     ...

Av Åsa - 30 december 2014 19:27


Mössor gör jag inte så ofta, men den här var ju lite annorlunda så då var jag tvungen att prova    Lowisa är ju också ett garn jag gillar skarpt!     ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards