Direktlänk till inlägg 9 maj 2008

ojsan.... jag har fler nystan nu......

Av Åsa - 9 maj 2008 20:45

Igår skulle jag åka och handla på Coop Forum. Pantade lite flaskor och så tänkte jag att jag köper blomjord och lite annat för de pengarna.


"Råkade" gå förbi där garnerna finns.... REA..... ja ni kan ju ana hur det slutade då.....


Jag bar tillbaka allt jag hade tänkt köpa och handlade 20 nystan garn i stället..... måste vara galen.... eller vad tror ni ?


Har börjat på ett par "tofflor" tror jag att jag ska kalla dem. Det garnet påminner lite om Lowisa som jag har stickat ganska mycket med. 80% akryl och 20 % ull och heter Multigarn, stickor nr 9.


Ett par av nystanen var mohairblandning i en läcker färg som jag har tittat på många gånger.


Min sambo bara skakade på huvudet när jag kom hem och hällde ut mina fynd i soffan.....


Ja, jag vet att jag inte borde men, men..... jag klarar inte av att bara gå förbi såna sötnosar till sånt pris.

 
 
Garnängeln

Garnängeln

10 maj 2008 10:57

Det låter nästan som mig.*ler*
Kramizar G

http://garnangeln.bloggagratis.se

 
Mona

Mona

11 maj 2008 10:50

Känner igen mig man tror ju alltid att man inte har nått garn hemma

http://stickkatten.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 12 november 2019 22:08


 

Av Åsa - 12 november 2019 21:51

Lite har blivit gjort i alla fall.....    

Av Åsa - 31 maj 2019 13:00

    Hej igen! Nu är det jättelänge sen jag har varit här, vet inte vad jag ska ha för ursäkt.... Häromdagen så kom jag plötsligt ihåg att jag ju faktiskt hade en blogg och så gick jag in och kollade på den. Himmel så många inlägg jag hade gl...

Av Åsa - 30 december 2014 19:32


Raggi...... ja jag behöver väl inte säga något mer....... roligt med denna färg     ...

Av Åsa - 30 december 2014 19:27


Mössor gör jag inte så ofta, men den här var ju lite annorlunda så då var jag tvungen att prova    Lowisa är ju också ett garn jag gillar skarpt!     ...

Skapa flashcards