Alla inlägg under maj 2008

Av Åsa - 4 maj 2008 16:34

Min påsksocka gjorde jag i lite tjockare garn. Blev så förtjust i denna färg ! Garnet heter Novitas 7 bröder ( 75 % ull och 25 % polyamid ). Mycket smidigt och härligt att sticka med.

Av Åsa - 4 maj 2008 16:32

Här kommer min marssocka.... Tropicana som är gjort i Sockina Colori

Av Åsa - 4 maj 2008 16:27

Milda matilda.... inga inlägg av mej på över en månad.....


Undra vad jag ska skylla på ??


Vårsolen kanske ? Eller att jag har haft influensa ? Eller ren lathet ? Eller.... ??


Stickat massor har jag i alla fall gjort, några sjalar med grova stickor, sockor och pulsvärmare.


Härligt med vår, visserligen har vi snö ännu här uppe i Gällivare, men det tinar fort och mycket varje dag.


Jag längtar tills mitt blomland har tinat fram.....

Ovido - Quiz & Flashcards