Direktlänk till inlägg 26 december 2008

Hej igen på er !!!!

Av Åsa - 26 december 2008 18:56

Hej alla rara vänner, nu ska jag ta mej i kragen och börja vara lite aktiv här....


Så mycket har hänt denna höst och jag har verkligen haft fullt upp med många roliga saker !


Slutade ju ofrivilligt som postkassör en bit in i oktober, som ni kanske vet så finns inte Svensk Kassaservice längre. Jag har 1 års full betalning i postens omställningsprogram Futurum.


Har hunnit med att gå på komvux, läst Webbdesign och Bokföring och det har varit jätteroligt ! Till våren ska jag läsa Bokslut & deklarationer och Office till max ( data ) och ev Småföretagande A.


Har stickat massor, sålt på lokala marknader och fått många, många nya beställningar.


Jobbat nov och dec på Hemslöjdsboden på min ort, med garner och presenter, ska ännu jobba 2 dagar till nästa vecka.


Till sist så har jag sålt Mary Kay produkter ( hudvård och smink ) under hela hösten. En värdinna bjuder hem några av sina vänner och så åker jag dit och visar och de får prova produkterna och de har köpt mycket.


Hade väl inte trott att det skulle vara så här att vara utan fast jobb precis. Nå.... nu i januari blir det nog lite lugnare.


Har fått tips om en blivande affärsidé kanske, ska undersöka det i januari..... återkommer om det senare.


Ja, i alla fall så är jag på G igen hoppas jag, ska nog skriva in i min almanacka..... glöm inte bloggen.... :))))


Stor kram till er alla rara vänner !

 
 
Eva S

Eva S

26 december 2008 20:12

Du tycks ha fullt upp! Roligt höra av dig igen. I morgon ska vi ha ett litet party här och få oss förevisat just Mary Kay produkter.
Må gott

http://www.eva.sundstrom.st

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 12 november 2019 22:08


 

Av Åsa - 12 november 2019 21:51

Lite har blivit gjort i alla fall.....    

Av Åsa - 31 maj 2019 13:00

    Hej igen! Nu är det jättelänge sen jag har varit här, vet inte vad jag ska ha för ursäkt.... Häromdagen så kom jag plötsligt ihåg att jag ju faktiskt hade en blogg och så gick jag in och kollade på den. Himmel så många inlägg jag hade gl...

Av Åsa - 30 december 2014 19:32


Raggi...... ja jag behöver väl inte säga något mer....... roligt med denna färg     ...

Av Åsa - 30 december 2014 19:27


Mössor gör jag inte så ofta, men den här var ju lite annorlunda så då var jag tvungen att prova    Lowisa är ju också ett garn jag gillar skarpt!     ...

Skapa flashcards