Alla inlägg under december 2010

Av Åsa - 31 december 2010 20:27

Ja då var det visst nyårsafton, himmel vad fort ett år har gått. Här kommer bild på ett par herrstrumpor med långa skaft som jag har stickat i somras, har precis lagt ut dem på Tradera och hoppas att någon behöver sådana.

Även här var det svårt att få rätt färg, de är i alla fall bruna.

Gott Nytt År önskar jag er alla rara vänner !  

Av Åsa - 25 december 2010 23:00

Dessa var inte alls på humör att bli fotade...... lite trist, men vad göra ? Min son och hans flickvän fryser om fötterna i Spanien, det är inte alltid bara varmt och skönt där. Hoppas att de hjälper lite.......

 

    

Av Åsa - 19 december 2010 20:58

För första gången har jag stickat vantar i melerat Lovikkagarn ( från Järbo ), dessa ska bli julklappar någonstans i Sverige, jag vet faktiskt inte vars de ska åka. I alla fall var det roligt med melerat garn och jag tyckte att de var lättare att rugga än de Lovikkavantar jag har gjort tidigare. Det var också mina första barnvantar.... jag hoppas att de passar  

 

  

Skapa flashcards