Alla inlägg under november 2011

Av Åsa - 18 november 2011 22:38

Ett till garn som gör mej glad..... 100% superwash ull, perfekt till pulsvärmare!

 

 

Av Åsa - 18 november 2011 21:03

Den rosa-vita är alldeles färsk, den gjorde jag i kväll och den svart-vita tidigare en kväll denna vecka. Hoppas på att de blir sålda i morgon. Gillar den rosa-vita jättemycket, men tyvärr helt fel färg för mej.


     

Av Åsa - 13 november 2011 14:06

En till Hälge jag gillar skarpt.....

 

 



Av Åsa - 13 november 2011 13:59

Denna färg gillar jag! Nystanet ser lite blekt ut innan man börjar sticka men jag tycker att färgerna blev fina tillsammans.... Fick lite över så då fick det bli en del av skaftet till ett par barnsockor. Dessa blir förhoppningsvis sålda inom kort. Verkar som om det är stor efterfrågan på just sockor nu.


 


Av Åsa - 6 november 2011 13:52

Jag läser inte serier, men gör ett undantag för denna som ibland är fantastiskt rolig....

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards