Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Åsa - 1 augusti 2012 20:05

Detta garn blev jag jätteförtjust i, har köpt det från Centrumboden av jättetrevliga Moniqa och jag tyckte att det passar till baby/barn så då gjorde jag denna   . Stickad och storlek ca 38 - 40 runt om. Väldigt mjukt och gosigt garn som heter Mini Marino.


 

Av Åsa - 1 augusti 2012 19:56

Långt uppehåll..... ja jag vet..... men ska göra ett nytt försök att få fart på min blogg....


Mitt jobb (som jag faktiskt älskar!) tar mycket kraft av mej så det blir inte så mycket utöver jobbet för närvarande.

Jag stickar och virkar mest framför TVn numera och jag tittar inte så mycket på TV så det blir inte alltid så mycket gjort, men jag vill, jag vill och jag hittar alltid nya underbara garner som jag bara måste prova   .


Här kommer i alla fall en bild på en barn/baby mössa i restgarn, virkad denna gång.


 

Skapa flashcards