Direktlänk till inlägg 4 maj 2007

jag har gjort nåt jag inte borde.....

Av Åsa - 4 maj 2007 19:44

Kikade in på vår garnaffär i dag....


Ni vet väl att jag har garnköparstopp... ??


Plötsligt hade det farit ur huvudet och vips så följde detta garn med hem, fast det inte alls var meningen....


Brukar sånt hända er andra ?


Sååå skönt med helg i alla fall, jag ska försöka både vara huslig och sticka massor, gissa vilket som kommer att prioriteras ?


Nu ska jag kika lite på Tradera och se om det finns några fynd där. Idag fick jag en urgullig sköldpadda i silver som jag hade vunnit på T.


Jag älskar sköldpaddor och giraffer och har en del sådana broderimönster.


Dessutom har jag 2 landsköldpaddor, ska visa bild på dem nån dag, de är mina hemmavarande barn och riktiga gullnosar !!

 
 
Soili

Soili

6 maj 2007 09:15

Jag har oxså fivillig garnköparstopp.Har klarat det i några veckor nu,men jisses amalia va'svårt det är.Man får INTE gå in i en garnaffär,för då är det garanterat kört,

http://soanpysslar.blogspot.com

 
LenaL

LenaL

6 maj 2007 12:17

Självklart var du tvungen att köpa detta garn, det är ju jättehärligt! Vadå, garnköparstopp, är inte det bara sagt för att döva ett samvete som vet att det finns mer än man rimligen kan använda. Men visst vet vi att det bara är på skoj man säger nåt sånt, nytt garn måste bara köpas till med jämna mellanrum.

Ha det så bra med stickningen idag och överansträng dej inte med hushållsgöromålen!

http://leludh.blogspot.com

 
Ingen bild

Husfrun

10 maj 2007 20:31

Nej, vet du vad, jag skulle aldrig falla för ett enda garn nystan..............om jag vore gjord av sten! *skratt*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 12 november 2019 22:08


 

Av Åsa - 12 november 2019 21:51

Lite har blivit gjort i alla fall.....    

Av Åsa - 31 maj 2019 13:00

    Hej igen! Nu är det jättelänge sen jag har varit här, vet inte vad jag ska ha för ursäkt.... Häromdagen så kom jag plötsligt ihåg att jag ju faktiskt hade en blogg och så gick jag in och kollade på den. Himmel så många inlägg jag hade gl...

Av Åsa - 30 december 2014 19:32


Raggi...... ja jag behöver väl inte säga något mer....... roligt med denna färg     ...

Av Åsa - 30 december 2014 19:27


Mössor gör jag inte så ofta, men den här var ju lite annorlunda så då var jag tvungen att prova    Lowisa är ju också ett garn jag gillar skarpt!     ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards